Τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι άνδρες στο γυμναστήριο

Πολλοί άνδρες είναι κολλημένοι με το γυμναστήριο και τις καθημερινές προπονήσεις με βάρη. Μάλιστα σε περίπτωση που το επιθυμητό αποτέλεσμα είναι μακριά πολλοί στρέφονται σε ειδικά συμπληρώματα διατροφής που μπορεί τελικά να βλάψουν παρά να ωφελήσουν.

Ποια είναι τα συνηθέστερα λάθη που κάνουν οι περισσότεροι στο γυμναστήριο;       

Παρακάμπτετε το στρέσινγκ

Το στρέσινγκ είναι από τα σημαντικότερα κομμάτια της άσκησης με απώτερο σκοπό να προετοιμάσει σωστά το σώμα για να γυμναστεί. Συγκεκριμένα προετοιμάζει σωστά τους μύες για να αποφύγουν οποιοδήποτε πιάσιμο, βοηθώντας στη σωστή στάση του σώματος.

Κοιμάστε μετά το γυμναστήριο

Αν και μετά από μία σκληρή προπόνηση μπορεί να νιώθετε καταβεβλημένοι, είναι λάθος να κοιμηθείτε καθώς οι μύες δεν χαλαρώνουν με τον ύπνο. Προσπαθήστε να γευματίσετε χωρίς πολλά λιπαρά και αφήστε τον ύπνο για μία ώρα μετά.

Πίνετε ροφήματα με ζάχαρη μετά την προπόνηση

Ένα από τα τραγικότερα λάθη είναι να πίνετε ποτά και ροφήματα με ζάχαρη μετά το γυμναστήριο. Το κατάλληλο ρόφημα είναι αναμφισβήτητα το νερό, το οποίο δεν μπορεί να αντικατασταθεί με τίποτα.

Σκουπίζετε το πρόσωπό σας με την πετσέτα της προπόνησης

Αν έχετε υιοθετήσει αυτή τη συνήθεια σημαίνει ότι μεταφέρετε σε καθημερινή βάση άπειρα μικρόβια στο πρόσωπό σας. Το ιδανικό σενάριο που πρέπει να ακολουθήσετε είναι να έχετε μαζί σας μία δεύτερη πετσέτα, που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόλις ξεπλυθείτε.

Τι συνιστάται να φάτε μετά το γυμναστήριο;

To τέλειο γεύμα περιέχει πρωτεΐνη και υδατάνθρακα με πολύ μεγάλες ποσότητες νερού. Επιπλέον τα αποξηραμένα φρούτα και οι ξηροί καρποί είναι πολύ καλή λύση.

Αν είναι η ώρα του μεσημεριανού μετά την προπόνησή σας το κοτόπουλο με λαχανικά και το ψωμί ολικής άλεσης είναι θαυμάσια επιλογή.

Η ομελέτα με τα λαχανικά επίσης θα σας χορτάσει και θα «ξεκουράσει» τους μυς σας.

Αν είναι πρωί ξεκινήστε την μέρα σας μετά την προπόνηση με δημητριακά συνοδευμένα με γάλα.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.